top of page

מי אמר שתוכן זה לא מדיד?

חוויה מטריפה אחת מהעסק שלי...יצא לכם לחוות כזו?

"כל כך הרבה כסף?? אני לא מאמינה שזה שלי"! פתחתי את המעטפה ובהיתי בשטרות המנצנצים אל מול עיני בכחול, אדום וירוק...היא נתנה לי את המעטפה בחיוך גדול עם הסטיפה הרצינית בתוכה, ואני אחרי שהייתי נבוכה לרגע, כמעט התפוצצתי מהתרגשות. רציתי להתפשט ולשחות בתוך הכסף הזה. רציתי להתחפש איתו לליידי גאגא, רציתי להראות לעולם, שלא צריך את הראלה בשביל להרגיש את ההרגשה הזאת...

כן, כן, זה נשמע שיטחי, אבל כשאת מקבלת אקצ'ואל מאני מזומני ביד עבור עבודה שביצעת, זה ממש התגלמות ההגשמה העצמית. כל שקל מגולם בתוכן, בעיצוב, בהבעת המהות של הלקוחה שלי, והכי כיף? כל ההפתעות הגלומות והעתידות לבוא נמצאות פה: העבודה הטובה שעשיתי באתר מתורגמת ללקוחות נוספים, המחמאות מהסביבה נשפכות בכמויות, אבל בעיקר ואולי הכי חשוב, הערך העצמי שלי קיבל בוסט רציני. מה יש לומר? עפתי על עצמי!

זה לא היה סכום גדול, אבל כשראיתי את העבודה שלי מתורגמת לכסף, פשוט הערכתי את עצמי יותר. ראיתי שאני יכולה לעשות את זה בשטח. לא שלא ידעתי את זה קודם, אבל כשהרגשתי את המאות ביד, התחושה התעצמה הרבה יותר. הרי בהעברה בנקאית, מי מרגיש משהו? התשלום רק מתקזז עם כל האוברדראפט ונבלע בין מאות הפעולות האחרות. אין שם שום דבר שרואים בשטח, חוץ מכמה ספרות וסימנים מוזרים.

אני ממליצה לכל אחד מכם, לבקש פעם אחת, כסף אמיתי עבור העבודה שאתם עושים. כזה

שמרגישים ושאפשר להריח (אפילו שהוא יעוף לכם מבין האצבעות תוך שניה וחצי) כי אין תחושה יותר טובה מלקבל תודה על העבודה שלכם, וזו חברים, וואחד תודה ויזואלית!

הומר סימפסון מדליק סיגר עם שטר של דולר

להורדת 5 הצעדים למיטוב השיח עם הלקוח שלך (שניה לפני משלוח המסר) ישירות למייל, הירשמי כאן!

Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page